Raport SentiOne x HiCash - Strategie marek podczas pandemii

Pandemia koronawirusa mocno odbiła się na gospodarce i markach.

Niektóre branże naturalnie zyskały, a inne stanęły przed kryzysem. Niezwykle ważna w tej sytuacji była komunikacja z konsumentami i ich reakcja na niecodzienną sytuację. Razem z SentiOne postawiliśmy sobie pytania jak w pandemii sprawdziły się strategie marek? Które okazały się najlepsze? Czy bliżej wygranej byli ci, którzy milczeli czy ci, którzy gadali? Ci, co dotowali czy ci, którzy angażowali? Czy kwoty przekazywane szpitalom przełożyły się również na pozytywny buzz wokół marek-darczyńców?

Przygotowaliśmy krótki przegląd strategii popularnych polskich marek i przeanalizowaliśmy ich skuteczność badając opinie, nastroje i sentyment internautów. Internet, a zwłaszcza media społecznościowe, działają jak lustro społeczne i błyskawicznie pokażą nam jaki jest odbiór danej strategii marketingowej, komunikacji oraz inicjatyw. 

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami raportu!

Raport SentiOne x HiCash

 
 
Nasze wideo na podstawie raportu: 
 

/
/artykul/5792/raport-sentione-x-hicash-strategie-marek-podczas-pandemii

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.