Czy mieliście kiedyś tak, że siedzieliście w domku letniskowym, za oknem zawierucha, w lodówce resztka piwa i ostatnia kiełbasa na grilla, której i tak nie upieczecie, bo na zewnątrz pada deszcz i węgiel zamókł? I wtedy ktoś rzuca świetny pomysł - weźmy i zróbmy coś absolutnie fantastycznego, czego jeszcze nikt wcześniej nie zrobił. 

Taka przygoda spotkała Maxa Salamonowicza, który w podobnych okolicznościach przyrody spędzał urlop ze znajomymi. Wpadli wtedy wspólnie na pomysł, żeby zrobić grę planszową, jakiej nigdy wcześniej nie było. I zrobili ją, a właściwie kończą robić. 

Beyond Humanity: Colonies to zupełnie nowa jakość rozrywki, i wiem co mówię, bo dwa tygodnie temu twórcy zaprosili mnie na grę testową. Cztery godziny minęły nie wiadomo kiedy, i muszę wam powiedzieć, że faktycznie - w coś takiego nigdy wcześniej nie grałem.

#bhcolonies 

Jeżeli chcecie poznać szczegóły dotyczące tej planszówki, zapraszam do wysłuchania wywiadu, jaki przeprowadziłem z Maxem. 

Rozmawiamy nie tylko o Beyond Humanity: Colonies. Ponieważ projekt będzie finansowany na Kickstarterze, poruszyliśmy temat croundfundingu, przybliżyliśmy historię rekordowych zbiórek i rozwikłaliśmy częściowo tajemnicę statystyk Kickstartera. Rozmawiając o grach, zeszliśmy w mroczne otchłanie piwnic, w których siedzą nerdy z fandomu i pogadaliśmy o rynku planszówek, i o tym, jak dynamicznie się rozwija. 

Uważni słuchacze znajdą również przynajmniej dwa tematy na licencjat i jeden na magisterkę. Polecam. 

Całą rozmowę znajdziecie również jako podcast na Spotify, iTunes, SoundCloud i innych platformach. 


/
/artykul/5620/beyond-humanity-colonies-nowa-jakosc-w-grach-planszowych

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.