Customer service team is always on the front line of your business, be it a startup or a well-established company. So why do we so oftern push it into the back office?

We sat with Lea Kimpele, Chief Customer Success Officer at Shoplo, she explains why when it comes to Customer Care:

- why attitude matters more than skills
- how to turn customer service into a powerful value-creation tool
- why it pays to pay people well

Make customer care great again!

Dział obsługi klienta jest ciągle na pierwszej linii Waszego biznesu, niezależnie od tego czy macie startup czy ustabilizowaną firmę. Ale często ludzi z obsługi klienta traktuje się jako uciążliwy koszt.

Dlatego poprosiliśmy Leę Kimpele, Chief Customer Success Officer w Shoplo, żeby przypomniała, dlaczego w obsłudze klienta:

- podejście jest ważniejsze niż wiedza
- można zmienić dział klienta w dział generujący zysk
- opłaca się dobrze płacić ludziom

Make customer care great again!


/
/artykul/5431/3-things-that-make-great-customer-service-team-says-ccso-at-shoplo

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.