#HiPolska! Patrick Ney is back and what a comeback it is. From this week onwards, he will interview one amazing person who left their mother country for Poland. What motivated them? How did they fall in love with Poland so easily and what business opportunities make it worth staying?

Patrick's first guest: Lea Kimpele, who left her beloved Sweden, for a new-found love - Poland.

 

#HiPolska! Patrick Ney wraca i to w jakim stylu. Zaczynamy nowy cykl, w którym Patrick rozmawia z obcokrajowcami, którzy znaleźli w Polsce nową ojczyznę. Z wyboru czy z konieczności? Co kochają a co ich totalnie wkurzaa? Czy biznes robi się u nas lepiej niż w innych miejscach na świecie?

Na początek Lea Kimpele, Chief Customer Success Officer w Shoplo, która zamieniła Szwecję na nadwiślańską Customer Care. Cześć, Lea!


/
/artykul/5430/she-left-sweden-to-work-in-customer-care-in-poland-hipolska-1

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.