Dzban dzbanem, ale z czegoś trzeba nalewać. Dlatego poprosiliśmy 7 Salomonów w swoich dziedzinach o wybranie słowa, które nie schodziło z ust ludzi w ich branżach w 2018 roku.

Alexandra Przegalinska o tym jak spalić jednym twittem cała firmę

Jan Zając z Sotrender o marketingu w social mediach bez zgody tych, których reklamujemy

Łukasz Warzecha z DoRzeczy o politycznym kierowcy z tylnego siedzenia

Monika Kowalewska z Stratosfera o marketingu, który jest wszędzie

Ignacy Morawski ze SpotData o wyjściu, które jest nieustannym staniem w progu

Serafin Andrzejak o modzie, która może ocalić planetę

Piotr Zając o tym jak odzyskać nieodzyskiwalne


/
/artykul/5398/7-buzzwords-ktore-wygraly-2018-rok

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.